حدود دو میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای بیمارستان معاون صحنه خریداری شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

دکتر پیمان پاکزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین یک دستگاه اکوکاردیوگراف نیز تا دو ماه آینده بکار گرفته می شود که البته برای رفاه حال مردم درصددیم تا با کمک ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان یک دستگاه اکوکاردیوگراف را بطور امانی در صحنه مستقر کنیم.

وی اظهار کرد: تلاش ما در شهرستان صحنه اعاده وضعیت خدمات رسانی بیمارستان معاون است که روزگاری دومین بیمارستان مدرن استان کرمانشاه بود و متاسفانه در گذر زمان این مرکز به محاق رفته است.

وی در ادامه افزود: رویکرد دولت یازدهم در حمایت از ارائه خدمات درمانی در بیمارستان های دولتی گامی عملی برای حمایت از درمان اقشار آسیب پذیر و از سویی، جلوگیری از رشد فزآینده بازار سیاه بخش درمان در بیمارستان های خصوصی خواهد بود.

پاکزاد تصریح کرد: با حمایتهای رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز پزشکان متخصص طب داخلی، متخصص قلب و عروق، جراح عمومی، متخصص اطفال و رادیولوژی را در شهرستان صحنه و در مجموعه درمانی داریم و انشالله بزودی کلینیک تخصصی بیمارستان را نیز راه اندازی خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: طرح نظام جدید سلامت در این شهرستان به منظور دسترسی راحت مردم به خدمات درمانی، ارتقاء کیفیت خدمات، کاهش هزینه های پرداختی، ایجاد زمینه برای ماندگاری پزشکان و متخصصان در مناطق محروم و دورافتاده، ایجاد طرح های تشویقی برای انجام زایمان های طبیعی، حمایت از بیماران صعب العلاج و ارتقاء کیفیت معاینه در مراکز درمانی اجرا شده است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com